Integrál Pedagógia Műhely

Az elmúlt 33 évet tanulóként, tanárként, tanulmányi felelősként iskolákban töltöttem. Német nyelvtanárként 21 évig dolgoztam, hagyományos gimnáziumban, Waldorf iskolában, nyelviskolában. Legutóbb az Integrál Akadémia 3 éves integrál pszichológia szakán végeztem, ahol Gánti Bencétől tanultam az integrál szemléletről, Ken Wilberről.  A harmadik év zárásaként szakdolgozatot írtam, s mivel a tanítás, tanulás a szenvedélyem, kézenfekvő volt, hogy a szakdolgozatom témája az integrál oktatás.

Az Integrál Pedagógia Szellemi Műhely elsődleges célja, hogy az integrál pedagógiát, mint egy integrál alkalmazást kidolgozzuk, s ezzel az alap- és középfokú oktatás illetve a felnőttoktatás területén egy új áramlatot hozzunk létre.

Hiszem, hogy a világban most társadalmi szintű átalakulás zajlik, mely szükségszerűen megjelenik az iskolákban is. Az új társadalmi rend, az új értékrend kialakulása elképzelhetetlen számomra újfajta oktatás, a tanulás új módszertana nélkül. Ahogy az integrál szemlélet térképet ad az egyes ember kezébe önmagáról és a világról, s ezzel nagymértékben elősegíti az egyéni illetve a társadalmi szintű fejlődést, úgy az integrál pedagógia is térkép, a pedagógia integrál térképe.

Középtávú célja ennek a műhelynek az integrál tanártovábbképzés beindítása Magyarországon, mely előkészíti a hosszútávú célt, az első integrál iskola (1-12 évfolyam) beindítását.

Az integrál Pedagógia Műhelybe olyan társakat várok, akik hozzám hasonlóan a tanítás, tanulás témája iránt elkötelezettek, akik tanárként szakmai tapasztalatokra tettek szert, illetve akik szívesen vesznek részt a tanulásról tanításról való közös gondolkozásban.


Ha érdekel a téma, ha kérdésed, javaslatod van, örömmel veszem leveledet.

Vénusz


Tetszett az oldal?


Várjuk a hozzászólásodat!